środa, 19 sierpnia 2015

prolog

Wzdycham i owijam sie szczelniej kocem, siedząc na zimnej posadzce. Na kolanach trzymam czteromiesięcznego chłopca również owiniętego w mały, ciepły kocyk. Juz nie płacze, nie rusza sie. Chyba śpi. Jest blady i zimny. Martwię sie. Pierwszy raz sie o niego martwię.
Rozglądam się po pomieszczeniu. Nie jest duże. W rogu przy drzwiach siedzi młoda dziewczyna z dzieckiem. Płacze cichutko patrząc na maleństwo które nie daje oznak życia. Przytula je mocno do siebie i przeprasza za wszystko. Przyglądam się i dochodzę do wniosku, ze jestem taka sama jak ona. Młoda i słaba... z dzieckiem. Tylko jedna rzecz nas różni. Ona kochała to dziecko, a ja go nie chce. Nie teraz. Nie gdy mam siedemnaście lat, a to dziecko nie powstało z miłości.
Słyszę cichutki płacz i spoglądam na Nathana. Również na mnie patrzy, zaczerwienionymi oczkami. Po chwili sie uspokaja. Uśmiecham sie do niego delikatnie i całuje w czółko. On nie powinien mieć takiego życia. Powinien żyć w miłości i wychowywać sie w szczęśliwej rodzinie. Teraz leży tutaj głodny. Pewnie mu zimno. Przytulam go do siebie i wzdycham przy tym. Nie chce go zranić, ale nie chce z nim żyć. On niczemu nie zawinił wiec czemu ma mieć taka matkę jaką jestem ja?

27 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada sie mega, takze szybko dodawaj pierwszy rozdział:")) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, czekam na next! chyba jeszcze nie spotkałam się z taką fabułą, więc super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli utrzymasz podobny styl pisania to bedzie idealnie *.*
    Ciezko zachecic mnie do jakiegos opowiadania, a ty zrobilas to juz w prologu, wiec czuj sie dumna ;D ;*
    Czekam na 1 rozdzial ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się idealnie, czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowaiada się bardzo ciekawię i z niecierpliwością czekam na kolejne losy bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada sie fajnie. Czekam n ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy początek . Na pewno będę czytać więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy i oryginalny prolog, na pewno bede czytac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolog bardzo mnie zaciekawił. Aha czyli nasza bohaterka będzie miała dzidziusia♥ awwww z niecierpliwością czekam na następny rozdział ❤💘

    OdpowiedzUsuń
  11. super początek na pewno bede czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny początek! Czekam na pierwszy rozdział x
    As-long-as-you-love-me-jbff.blogspot.com
    Differentloveee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesujące. Pierwszy raz spotykam się z taką fabułą, więc czekam na więcej x

    OdpowiedzUsuń
  14. jest super, czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiło mnie bardzo, mam nadzieję że szybko będzie następny

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiło mnie bardzo, mam nadzieję że szybko będzie następny

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiło mnie bardzo, mam nadzieję że szybko będzie następny

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny prolog <3 zakochałam się <3 czekam na rozdziały <3 z czasem każdy rozdział będzie lepszy tak więc nie przejmuj się jeśli poczujesz że źle napisałaś..każdy bloger tak ma ;) z czasem nabierzesz w tym wprawy i pójdzie z górki ;) Miłego wieczorku oraz weny twórczej w rozdziałach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem tak. Bardzo dobrze napisane, żadnych błędów, ciekawie sie zapowiada. Czekam na next z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak będziesz tak pisać całe opowiadanie to będzie idealnie >>>

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie się zapowiada! Z niecierpliwością czekam na następny rozdział:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, super się zapowiada;) Czekam na pierwszy rozdział c;

    OdpowiedzUsuń
  23. ale supi o ja *o*

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ff z justinem. Świetny ff ��

    OdpowiedzUsuń